0.00 0

    Grozs ir tukšs

    Stihl FS 70 C-E trimmeris

    449.00Līzinga kalkulators

    • Ir noliktavā
    • Bezmaksas piegāde 1-3 darba dienās
    Pieteikties profesionālai konsultācijai Salīdzināt SKU: FS70CE

    Īpaši izturīgs 0,9 kW Stihl FS70 C-E benzīna trimmeris ar degvielas dzinēju, ar atbalsta rokturi. 2-MIX dzinējs patērē par 20% mazāk degvielas un rada par 70% mazāk izmešu, salīdzinājumā ar parastajiem divtaktu dzinējiem bez 2-MIX tehnoloģijas. ErgoStart atvieglotā palaišanas sistēma lielākam komfortam. Optimizēts trimmera leņķis cietas zāles pļaušanai lielās platībās. Aprīkots ar divkāršu uzkabi un zāles pļaušanas asmeni-.

    Specifikācija

    • Cilindra darba tilpums
      27.2 сm³
    • Jauda
      0.9 kW
    • Svars
      5.4 kg
    • Uzkabe
      Divplecu
    • Trimmera spole
    • Zāles asmens
      Zāles pļaušanas asmenis 230-2
    • Labā roktura ekvivalents vibrācijas līmenis
      5.5 m/s²
    • Kreisā roktura ekvivalents vibrācijas līmenis
      5.5 m/s²
    Stihl FS 70 C-E

    Vienkāršota startera sistēma

    Vienkārši saregulējiet droseli, nospiediet startera kapseli, paraujiet startera auklu un aiziet! Ierīce iespējams nekavējoties apturēt ar vienu pogas spiedienu. Tiklīdz ierīce apturēta, aizdedze automātiski aktivizējas. Tas nozīmē, ka aizdedze vienmēr ir gatava ierīces iedarbināšanai.

    Stihl FS 70 C-E

    Atbalsta rokturis

    Savienots ar uzkabi, atbalsta rokturis nodrošina vienmērīgāku pļaušanu. Atbalsta rokturis ļauj viegli vadīt ierīci, padarot to ideāli piemērotu darbam lielās platībās un tādējādi mazinot nogurumu.

    Stihl FS 70 C-E

    Daudzfunkcionāls kontroles rokturis

    Viegli, ar pāris īkšķa kustībām lietojams slēdzis nozīmē, ka ierīces operatoram nav nepieciešms noņemt roku no roktura.

    Stihl FS 70 C-E

    Plecu siksna / pārnēsāšanas sistēma

    STIHL plecu siksna jeb pārnēsāšanas uzkabe ir mīksti polsterēta un, to lietojot, strādāt ir daudz ērtāk - it īpaši veicot ilgstošu darbu.

    STIHL ErgoStart (E)

    "Viegla iedarbināšana. STIHL „ErgoStart“ uz pusi samazina iedarbināšanai vajadzīgo spēku un ļauj pielietot par dīvam trešdaļam lēnaku iedarbināšanas ātrumu. Papildus atspere starp startera spoli un kloķvārpstu palīdz viegli, bez raustišanas iedarbināt dzinēju"