Mēs piedāvājam iegādāties preces līzingā sadarbībā ar InCredit Group SIA. Jums jāizvēlas prece no mūsu produktu klāsta, jāievieto grozā un pie norēķiniem jāizvēlas Līzings un jāpabeidz pasūtījums. Jums būs jāaizpilda pieteikuma forma kredīta piešķiršanai. Šie dati tiks nosūtīti līzinga kompānijai un mēs Jūs informēsim par līzinga apstiprinājumu vai atteikumu.
Pateicoties STIHL kvalitatīvajām tehnoloģijām, izturīgais un kompaktais benzīna motorzāģis STIHL MS 172 C-BE ļauj viegli zāģēt malku vai veikt mazākus mājsaimniecības apkopes darbus. Benzīna motorzāģis STIHL MS 172 C-BE pārsteidz ar jaudīgu STIHL 2-MIX dzinēju, kas nodrošina ļoti labu veiktspēju un zemas izmaksas. Pateicoties STIHL ErgoStart, iedarbinot benzīna motorzāģi STIHL MS 172 C-BE, nepieciešams izmantot ievērojami mazāk spēka. Standarta STIHL 3/8” P zāģa ķēde nodrošina precīzus griezumus. Turklāt, pateicoties STIHL ātrajam ķēdes spriegotājam, motorzāģa ķēdi var nospriegot viegli un bez instrumentiem. Pateicoties STIHL pretvibrācijas sistēmai, ar motorzāģi STIHL MS 172 var strādāt maigi un patīkami. Vadība ir ārkārtīgi ērta- visas funkcijas varat veikt tikai ar vienu roku. Ja paņemat pārtraukumu darbā, motorzāģis nekavējoties ir gatavs atsākt darbu. Kombinētā svira ar bremžu funkciju automātiski atgriežas darba stāvoklī. Vēl viena STIHL MS 172 C-BE priekšrocība: ķēdes sānu nospriegošana nodrošina drošu un vieglu ķēdes atkārtotu nospriegošanu. STIHL MS 172 C-BE ir arī diagnostikas ligzda benzīna motorzāģa apkopei.
Aizmugurējā roktura ekvivalents vibrācijas līmenis
3.2 m/s²
Korpusa materiāls
Kompozītu
Ķēdes spriegotājs no sāniem
Jā
Apsildāmi rokturi
Nē
Apsildāms karburators
Nē
Ātrā ķēdes spriegošana (B)
Ar ātrās STIHL ķēdes spriegošanas funkciju ķēdi var viegli nospriegot neizmantojot instrumentus un nepieskaroties asajai zāģa ķēdei. Vienkārši atbrīvojiet sajūga pārsegu un pagrieziet spriegošanas riteni, līdz ķēde ir pareizi nospriegota.
STIHL ErgoStart
Viegli startējams dzinējs. STIHL ErgoStart uz pusi samazina elektroenerģijas patēriņu palaišanas brīdī un nodrošina aptuveni par divām trešdaļām mazāku palaišanas ātrumu.
Manuālais degvielas sūknis
Nospiežot degvielas sūkņa pumpi, karburatora kamera tiek piepildīta ar degvielu. Rezultātā jau ir pietiekami daudz degvielas, lai startētu dzinēju. Tas nozīmē, ka nevajag raut startera trosi daudz reizes.
Kombinētais slēdzis
Elektroniskā dzinēja kontrole ar atmiņas funkciju regulē aizdedzes punktu un degvielas dozēšanu jebkurā darba posmā un nodrošina optimālu dzinēja jaudu, nemainīgu maksimālo ātrumu un ļoti labu paātrinājumu, atpazīstot dzinēja auksto/silto iedarbināšanu. Tikai viena sākuma pozīcija uz kombinētās sviras. Kad zāģis ir izslēgts, svira atgriežas darba stāvoklī. Tāpēc joprojām silto zāģi var iedarbināt no jauna.
Bez instrumentiem lietojami tvertnu vāciņi
Degvielas un eļļas tvertņu vāciņu aizvēršanai un atvēršanai nav nepieciešami papildus instrumenti.
Kompensators
Karburatorā iestrādātais kompensators neļauj degvielas maisījumam kļūt pārāk eļļainam, ja gaisa filtrs ir piesārņots. Padotās degvielas daudzumu nosaka caur gaisa filtru ieplūstošā gaisa daudzums. Tas nodrošina nepieciešamo degvielas/gaisa attiecību. Filtrs ir jāmaina retāk.
Pretvibrācijas sistēma
Intensīva motora vibrācija rokturos ietekmē roku asinsvadu darbību. Tādēļ STIHL ir izstrādājis efektīvu pretvibrācijas sistēmu, kas samazina dzinēja vibrāciju un vibrāciju rokturos.
STIHL 2-MIX technoloģija
STIHL divtaktu dzinējs ar 2-MIX tehnoloģiju, kas nodrošina labu jaudu jebkurā situācijā un ietaupa līdz pat 20% degvielas, kā arī līdz 70% samazināta emisija. Četru kanālu cilindra un degmaisījuma recirkulācijas savienojums. Atbilst ES II emisijas standartam.