0.00 0

Grozs ir tukšs.

Stihl MS 261 C-M VW benzīna motorzāģis

959.00Līzinga kalkulators

  • Ir noliktavā
  • Bezmaksas piegāde 1-3 darba dienās
Pieteikties profesionālai konsultācijai Salīdzināt SKU: MS261CMVW

Ļoti viegls, parocīgs un jaudīgs profesionālais ķēdes motorzāģis. Tas ir aprīkots ar pilnībā elektroniski pašregulējošu motora vadības sistēmu, kas nozīmē, ka degvielas padeve tiek kontrolēta elektroniski, un ka tā tiek automātiski pielāgota ekspluatācijas un vides apstākļiem, nodrošinot optimālu motora sniegumu. Papildus funkcijas ietver apsildāmu karburatoru un rokturus, viegli tīrāmu HD2 filtru, kontrolējamu eļļas padeves sūkni un praktiskas funkcijas, piemēram, nerūsoša tērauda klusinātāju, neizkrītošiem uzgriežņiem uz ķēdes rata vāka un monokoka pārsegu ar trim ātri atbrīvojamiem stiprinājumiem. Novatoriskajā STIHL MS 261 C-M VW izmantotā 2-MIX tehnoloģija nodrošina līdz 20 % mazāku degvielas patēriņu un līdz 50 % mazāk izmešu, salīdzinot ar tādas pašas jaudas STIHL divtaktu dzinējiem bez 2-MIX tehnoloģijas.

Specifikācija

  • Cilindra darba tilpums
    50.2 сm³
  • Jauda
    3 kW
  • Svars bez sliedes un ķēdes
    5.1 kg
  • Ķēdes solis
    .325''
  • Sliedes garums
    15 collas
  • Ieteicamais sliedes garums
    collas
  • Regulējams eļļas sūknis
  • Priekšējā roktura ekvivalents vibrācijas līmenis
    3.5 m/s²
  • Aizmugurējā roktura ekvivalents vibrācijas līmenis
    3.5 m/s²
  • Korpusa materiāls
    Magnēzijs Kompozītu
  • Ķēdes spriegotājs no sāniem
  • Apsildāmi rokturi
  • Apsildāms karburators

Apsildāmi rokturi (W)

Lielāks komforts aukstā laikā. Roktura apsildīšanu var ieslēgt pēc vajadzības ar slēdzi uz kreisā roktura.

Stihl MS 261 C-M VW

HD2 filtrs

HD2 filtrs izgatavots no poliuretāna ar līdz pat 70% smalkākām porām nekā vilnas un poliamīda filtri - tas spēs notvert pat vissmalkākos putekļus. Turklāt tas nelaiž cauri eļļu un ūdeni, tādēļ to ir viegli tīrīt. Apaļā filtra kasete ar PET pārklājumu ir viegli noņemama bez instrumentu palīdzības.

Stihl MS 261 C-M VW

Gaisa filtrācijas sistēma ar iepriekšēju tīrīšanu

STIHL ilgdarbīgās gaisa filtrācijas sistēmas ar iepriekšējās attīrīšanas sistēmu nodrošina ievērojami ilgāku filtra kalpošanu salīdzinājumā ar tradicionālajām filtru sistēmām. Ieplūdes gaiss tiek sajaukts. Lielākās, smagākās daļiņas tiek izvadītas. Attīrītais gaiss nonāk gaisa filtrā pa seperatora caurulīti.

Stihl MS 261 C-M VW

Combi svira

Tā kā M-Tronic atpazīst iesiluša / neiesiluša motora iedarbināšanu, ir nepieciešama tikai viena palaišanas pozīcija uz kombinētas vadības sviras. Precīzs degvielas daudzums tiek piegādāts pēc vajadzības. Jums nav jāraizējas par sava motorzāģa stāvokli, tādēļ uzreiz varat darbināt to ar pilnu jaudu - iedarbinot pat neiesilušu motoru. Jo motorzāģis optimāli uzsilst dažu sekunžu laikā.

Stihl MS 261 C-M VW

STIHL "M-Tronic" (M)

Elektronisks dzinēja kontrolieris, ar atmiņas funkciju, regulē aizdedzes momentu un degvielas dozēšanu jebkura darba posmā, atpazīstot iesiluša / neiesiluša dzinēja iedarbināšanu, nodrošina optimālu dzinēja jaudu, pastāvīgu maksimālu apgriezienu skaitu un ļoti labu paātrinājumu. Tikai viena palaišanas pozīcija uz kombinētas vadības sviras. Vienkāršā iedarbināšana arī vairākas reizes pēc kārtas nepārslēdzoties.

Stihl MS 261 C-M VW

Sliedes aizsargvāka uzgriežņi

Nomainot sliedi , tu neriskē pazaudēt uzgriežņus, jo uzgriežņi ir nostiprināti sliedes aizsargvākā.

Stihl MS 261 C-M VW

Eļļas sūknis ar maināmu apjomu

Ļauj pievadīt uz pieprasījumu balstītu precīzu eļļas daudzumu. Stāvoklī E iespējams samazināt eļļas patēriņu līdz 50 %. Rīkojoties ar loti gariem zāģēšanas piederumiem vai ļoti sausu koksni, lietotājs var pievienot papildu eļļas daudzumu. Līdzīgi kā ilustrācijā.

Stihl MS 261 C-M VW

Karburatora apsilde

Nomainot motorzāģa darbību no vasaras uz ziemas, ienākošais gaiss tiek uzsildīts virs dzinēja spurām. Tas nodrošina karburatora neapledošanu un var turpināt strādāt arī zemās temperatūrās.

Stihl MS 261 C-M VW

Degvielas un eļļas tvertņu vāciņi

Paredzēti degvielas un eļļas tvertnēm to atvēršanai un aiztaisīšanai bez pūlēm un instrumentu nepieciešamības.

Stihl MS 261 C-M VW

Advancēta iekšdedzes tehnoloģija

Četri pieplūdes kanāli iegriež degvielas-gaisa maisījumu pirms ievades aizdedzē, nodrošinot optimālu sadegšanu un lielāku jaudu. Rezultātā degvielas patēriņš ir mazāks un tiek nodrošināts lielāks griezes moments pie plašāka apgriezienu diapazona.

Pret-vibrācijas sistēma

Intensīva jaudīgu instrumentu radīta vibrācija rokturos var atstāt ilgstošu iespaidu uz asinsvadiem rokās un plaukstās. Tādēļ STIHL ir radījis efektīvu pret-vibrācijas sistēmu, ar kuras palīdzību ierīces motora radītās svārstības tiek ievērojami mazinātas, tā mazinot vibrāciju rokturos.

Stihl MS 261 C-M VW

Stop pogas funkcija

Kad zāģis ir izslēgts, svira atgriežas darba stāvoklī. Tādēļ ar zāģi viegli var atsākt darbību.

Stihl MS 261 C-M VW

Sānos uzstādīts ķēdes spriegotājs

Spriegošanas skrūve atrodas motorzāģa sānā zem ķēdesrata pārsega. Tas samazina kontaktu ar aso zāģa ķēdi.

Stihl MS 261 C-M VW

Ematic ķēžu eļļošanas sistēma

Ematic ķēdes eļļošanas sistēma ļauj precīzi ieeļļot zāģa ķēdes posmus un zāģa sliedes. Izmantojot ar STIHL OILOMATIC ķēdes motorzāģi, tā nodrošinās maksimālu eļļošanu, ilgāku kalpošanas laiku un mazāku eļļas patēriņu nekā ierastās eļļošanas metodes. Ematic sistēma var samazināt eļļas patēriņu pat par 50%.

Stihl MS 261 C-M VW

STIHL "ElastoStart"

STIHL ElastoStart samazina dzinēja kompresijas radīto sitienu, iedarbinot dzinēju. Ierīces lietotāja locītavas un muskuļi nesaņem kompresijas radīto sitienu, pateicoties atsperu vai gumijas elementam startera rokturī.

Stihl MS 261 C-M VW

Karburatora apsilde (V)

Nomainot motorzāģa darbību no vasaras uz ziemas, ienākošais gaiss tiek uzsildīts virs dzinēja spurām. Tas nodrošina karburatora neapledošanu un var turpināt strādāt arī zemās temperatūrās.